but I´m not supposed to know

Erik, jag är helt säker nu, det var inga patatas fritas i tartan, haha.

Igår avslutades Carnavalen, och jag stod bland alla föräldrar med barn och kollade på barnunderhållningen. Sen smög jag mig före i kön, och jag fick tarta frita och choklad.


Nu händer inte så mycket, svenskträffen blir troligtvis flyttad till helgen jag åker till Italien och tjurfäktningen jag tänkte gå och se är inte i Cieza, utan i en annan stad. Men idag har vi iallafall fått information om Italien, sammanlagt ska man betlala 555 euro, och då ingår boende, frukost, middag, transfer och inträde till monumenten antar jag. Schemat var fullspäckat så vi kommer ha hunnit sett halva Italien. Vi ska iallafall åka till Florens, Siena och Rom.


Igår hade vi en annan mattelärare, vår andra kommer inte tillbaka förren om en och en halv månad, och det är bra, jag lär mig mer av den andra, hon ska iallafall se om hon hittar en mattebok på engelska till mig. Men vi fick också tillbaka matteprovet vi gjort för en vecka sen, jag hade fått 3,25 och jag är stolt, innan har jag bara fått som mest 1,5 poån, det är en höjning med mer än 100%.


Idag fick vi tillbaka andra delen av ekonomi-provet vi gjort, jag fick sammanlagt 7,15 poäng. Känns som läraren blev besviken på mig för att det blev så (fick trots allt en 9 i betyget).


Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0