19 dagar till italien

Nu har jag satt i mig en yoghurt och en choklad-müslie-bar på cirka 2 minuter, vilket innebär ungefär 130 kalorier bara sådär. Inte bra, men jag gick iallafall min dagliga spring eller gårunda idag.


Efter att jag gått min runda gick jag införbi Universidad Popular för att kolla om dom hade någon aktivitet jag kunde börja med, för oftast har jag ingenting att göra på eftermiddagarna, men det var mest aktiviteter för äldre. Men vips så hamnade jag på ett ställe där man gjorde bolillos (typ som en finare virkad lite duk). Dom var jättetrevliga och gulliga mot mig. Men hon i receptionen ska iallafall ringa till nåt blabla juventud och fråga om dom har någon aktivitet till mig.


Men nu ska jag avrunda, och börja förbereda mig för mina spanskaklasser som äntligen börjar igen, fast med vikarie.


Tyck till!
Postat av: Pernilla

hur har du det nu i spanien och så? flyter det mesta på? kram pernilla

2008-02-18 @ 22:46:38
URL: http://www.pernillahellqvist.tjejsajten.se
Postat av: Erik

Vilka intiativ du tagit da, kanon :D
Den dar yougurten och muslin ar inte sa farlig, och om du dessutom ligger i hardtraning sa maste du ju ata. Keep on good working!

2008-02-18 @ 23:12:59
Postat av: Pernilla

ja det ska vi göra!

jag hoppas verkligen att jag utvecklas så mycket som möjligt, språkmässigt! det är mitt mål. sen hoppas jag kunna jobba vidare med någon "rädda barnen-aktigt" där. det vore coolt.

2008-02-19 @ 19:28:09
URL: http://www.pernillahellqvist.tjejsajten.se

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0