you never see me again

Idag var jag duktig, jag cyklade i lite mer än 57 minuter, och kaloriräknaren på cykeln visade 715 kalorier. Jag känner mig stolt över mig själv. Det är tack vare musiken, lite musim från friskis, och disneymusik på svenska, engelska och spanska. Då släpper jag loss på cykeln och cykel-dansar. Självklart hör jag inget som händer i omvärlden, efter 20 minuter öppnas dörren (hör det inte), sen ser jag min värdmamma och ger ifrån mig ett tjejskrik för jag blev så chockad. Sen skrattade vi gott åt det (hade inte hört när hon knackat som en galning).


Idag betalade jag även nåt som heter terra mitica, typ ett nójesfält som vi ska åka till den 25 april, ska bli skoj.


Nu ska jag snart iväg med några och fika.


Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0