volleybollscena

Kickboxingen gick väl sådär igår, man skulle typ snurra och sen sparka, men man får ju inte fart på kroppen. Men vi fick iallafall diplom, sen ska vi áven få varsin T-shirt, schysst.


Gick sedan vidare med Eli och Nuria, till medeltidsmarknaden, är typ samma som var i höstas, fast det är två olika organisaioner som har två olika uppfattningar om när attacken var, därav två gånger om året.


Efter lite velande, följde jag med Eli till hennes middag med hennes volleyboll-lag (trodde faktiskt det skulle vara annat folk, och precis som vanligt, men icke), och alla var helt otroligt underbara. Dom var ute och åt för dom vunnit i regionen Murcia, och ska nu spela Spanienmästerskap. Tränaren var även med, och han var helrolig. Men helt otroligt att det dracks alkohol, det tas ganska lätt med alkohol här i Spanien, tränarn vet ju om att dom är minderåriga, och även servitören. Men det roliga är att jag var uppe vid Ciezas "departement" om sport, och frågade om det fanns nån sport jag kunde göra. Killen rekommenderade mig volleyboll, och ringde till tränaren (samma som var på middagen) och sa att det fanns en utbytesstudent som ville träna där. Men jag gick aldrig för jag åkte till Italien, sen semana santa, och sen kom min föräldrar. Men dom tycker iallafall att jag ska komma på måndag, jag har även blivit erbjuden posten som massör. Men vi gick iallafall vidare till Café Teatro för lite dans, och vid tjugo i två (ja, ni läste rätt. Speciell dag=tiden två).


image214


1. Jag och tränarn.
2. En av de alla underbara människor jag träffat, Eli.















Bild från igår.



Och nu har jag precis lärt mig hur man gör en Ensaladilla Rusa, grymt god ska jag säga er.


Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0