un mundo ideal

Igår var vi som sagt i Cartagena, vi fick se var alla ledamöter samlades för möten i regionen Murcia, den romerska teatern och sen en teater. Annars försökte vi på oss lite shopping (är i stort behov av nya kläder), men det gick illa. Viktuppgången gör att inget sitter som det ska, och hur tröstar jag mig själv? Genom att köpa en klocka (jag tappade min klocka som jag fick i julklapp i golvet, och kristallen har spräckts, och jag som blivit väldigt fäst vi klockan), och andra smycken + palomitas. Illa illa illa, sen har jag ett ständigt onormalt stort chokladsug, som jämt slutar med att jag smäller i mig en rostmacka och en industrialiserad crossaint på 5 sekunder. Nej, nåt måste göras, men jag vet inte hur. För jag vill inte få biffmuskler, helt enkelt att sluta att äta på två månader. Men tillbaka till ämnet, teatern var lite tråkigt, vi satt långt borta, det duggade, blåste och jag hade bara två tunna koftor med mig. Men nu har jag iallafall sett en del av Cartagena också.

image182
Eli och jag, med säkerhetsfolk

Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0