jag har lurat mig själv

Okej, som vanligt händer typ inget. Idag hade jag iallafall sovmorgon, och sen slutade vi en timme tidigare för att vår historialärare inte dök upp. Vid 18.00 ska jag bege mig för en liten promenad, och köpa med mig nåt onyttigt.


I helgen planeras det för fullt, det är födelsedag och vi är många som ska gå ut och käka. Jag ska även sova i en klasskamrats hus, så denna helg blir det även discotecet. Visst låter det bra? Jag längtar! Men först måste jag försöka hitta några skor med klack (helst svart, rött funkar också) som jag gillar, och som inte kostar skjortan. Men problemet är att den jättebilliga sko-affären som finns här som även har många olika har inte svarta skor, och inte heller några röda jag gillar.


Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0