jag är nöjd bara jag blir godkänd

Okej, jag har faktiskt glömt allt som hänt den senaste tiden, eller så kan det vara så att jag inte gjort så mycket intressant.


Skolan har iallafall börjat, igår. Fick reda på att jag slipper göra rekuperation (eller vad det heter, det är iallafall som att göra omrov) för att jag hade faktiskt inget IG under andra terminen (mellan jul och semana santa, här har man tre terminer). Det innebar att jag och resten som inte behöver göra nån rekuperation får en timmes sovmorgon imorgon. Och det låter ljuvligt i mina öron.


Idag har iallafall varit en lång dag pågrundav att det är tisdag (=alla lektioner jag inte förstår) och för att lärare fattats. Vi fick tillbaka våra arbeten i idrott, jag fick en 6, och jag är riktigt nöjd (jag är nöjd bara jag blir godkänd). Sen sa min lärare i filosofi, som jag även har när vi har "pluggtimme" att om jag inte vill behöver jag inte gå på "pluggtimmen" för jag står inte med på listorna. Sounds great, då behöver jag inte ha dåligt samvete när jag skolkar dom för att andra lektioner uteblir.


Sen har jag skrivit upp mig på kickboxing här tillsammans med två klasskamrater. Det är lite skrämmande.



Sen har jag blivit kallad juerguista (=som gillar fester, haha)


Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0