inte tackar man nej till gratis kramar?

Idag har jag haft ont i huvudet i stort sett hela dagen, jag har det inte i mig att tänka att jag måste dricka vatten. Jag dricker bra med vatten till mat, men mellantimmarna, oftast inget. Och här har vi toppenväder nu, så det gör ju saken värre. Jag får helt enkelt skärpa mig.


Nu har jag äntligen tagit mig tid att ladda in mina bilder från en eftermiddag i Murcia med några tjejer, men imorgon ska det fotas med Communicacion Audiovisual, och jag måste ha minne.

image179

Bild tagen i Murcia, killen stod med en kartongbit med texten abrazos gratis,
och inte tackar man nej till gratis kramar?


Tyck till!
Postat av: Li

vad brun du är ninnie!! :)

2008-04-03 @ 22:19:32
URL: http://liberglund.blogg.se

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0