hon ligger på sjukhus

Okej, här händer saker, men inte roliga saker. Igår var min värdmamma dålig, eller hon mådde dåligt och illa. Idag gick hon till doktorn här i Cieza och dom hittade en knöl vid magen. Hon blev därmed skickad till sjukhuset i Murcia, dom åkte kvart över tre och min värdpappa återvände klockan halv tio och sa att dom ska operera henne. I bästa fall inatt, men dom vet inte än. Jag har inte riktigt fattat om det är blindtarmen, eller något annat. Men det skall inte vara så allvarligt iallafall. Men ändå, jag känner mig bara ivägen även om jag är själv nu och vet inte hur länge, tills jag går och lägger mig.


Men ska jag erkänna är jag lite rädd, för att nåt ska hända henne och sen är jag själv här och var dum nog att se en serie på tv:n, Numb3rs, där det var några skolungdomar som sköt ner folk på skolan, massaker eller nu vad man kallar det. Jag är rädd.


Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0