fasligt varmt

Har precis vaknat från en två och en halv timmes lång tupplur, siesta. Riktigt skönt, men nu kändes det lite onödigt eftersom inte allt är uppackat än. Men det är fasligt varmt ute, och mina ben är fortfarande illröda så jag tänkte att jag besparar dom solen idag, så dom förhoppningsvis hinner lägga sig till imorgon när vi ska till terramitica.


Idag gav vi våra småböcker till den person vi blivit tillottad. Jag skrev en historia om personen, och det jag hört var hennes drömyrke. Det fanns ett litet problem, igår sa en av hennes kompisar att det inte var det hon ville bli, det var innan. Men jag hade lagt ner tid på boken, och det skulle bara bli en massa fel om jag bytte, så jag behöll det. Men idag förklarade jag, och hon sa att hon gillade boken ändå. Jag gillade min bok också, bilder på svenska flaggan och spanska flaggan, format som Spanien, sen stod det att dom alltid skulle komma ihåg mig, på spanska och svenska (eller såhär: vi kommer alltid minas du), det var jättecharmigt tyckte jag. Men jag vet inte vem det är på papper, men en klasskamrat berättade vem hon hört det var.

image206
Hacia aire en Valencia.

Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0