chirimoya

Blir en liten snabbis nu, for jag ska dra hem och umgas lite med dom tror jag.

I helgen var vi uppe i bergen och kollade pa deras vatten som dom dricker, dom har verkligen pyttelite vatten. Sen at vi deras motsvarighet till fattiga riddare, torrijas, och Maravillas plockade nagra underbara frukter som kallas Higo.

Imorgon har jag filisofi-prov, kommer ga sa kasst det bara gar, men jag gor ett forsok. Sen pa onsdag har jag ekonomi prov, samma sak dar. Och till nasta mandag ska jag ha skrivit en a4-sida! pa spanska om en stumfilm fran ar 1922, som vi sag pa spanska.
Tur att dom betyg jag far har inte ar viktiga for min framtid!

Tyck till!
Postat av: Johanna

Jag beundrar dig Ninnie. Du är stark och modig!
Hoppas att det går bra med allt!
Kram

2007-10-30 @ 23:00:36
URL: http://hannahpe.blogg.se
Postat av: AGNES

JAG SAKNAR DIG! :(:(:(
vilket daturm kommer du hem?

2007-10-31 @ 15:07:28

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0