nosferatu

Nu har jag suttit vid datorn i snart 3 timmar. Delvis for att gora klart det dar forbannade Nosferatu arbetet, assvart nar jag kom fram till att ordet argumento pa spanska betyder inte argument, utan handling(inte som lexin visar, argument, det ar FEL). Och jag som inte fattade filmen direkt, men som tur var finns internet och andra som forstar handlingen (pa svenska) sen fick jag forsoka och hitta nat som verkade ratt. Men nu har jag lyckar knackla ihop en sammanhangande? text pa nastan en sida, och uppradat fakta pa lite mer an en halv sida.

Fick tillbaka filosofi-provet idag, 3,5 poang (jag gjorde bara halva provet, sa han raknade darutifran) 5 ratt av 16.
Fick aven tillbaka engelska-provet idag, 8,9 poang, det ar ganska mycket tycker jag.
I fredags fick jag tillbaka ekonomi-provet, 4,25 poang.

Sen kan jag beratta att dom har ett 1-10 poangssystem i Spanien, dar 5 och over ar godkant, sa jag har inte lyckats sa bra om jag vore spansk, men jag tycker att det ar brymt bra for att vara svensk och efter 3-4 veckor i Spanien.


Sen for alla som undrar nar jag kommer hem:
Jag kommer hem natten till den 23 December och atervander till Spanien igen den 6 Januari.

Tyck till!
Postat av: annie

åh, gud vad kul att du kommer hit igen :)

2007-11-06 @ 13:41:56
URL: http://poplockar.webblogg.se

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0