martes 13

Ja, idag är det tisdagen den 13. Och vad är nu sa speciellt med det da? Jo, för här i Spanien är tisdagen den 13 samma sak som fredagen den 13 i Sverige. Jag har sannerligen märkt att det är tisdag den 13.

Hade prov i Matematik idag, och jag fattade ingenting. Men jag löste nagra uppgifter pa mitt sätt sa att det skulle vara lite text pa pappret. Jag börjar bli lite irriterad pa lärarna för pa prov far man inte skriva med blyertspenna, utan maste skriva med bläckpenna och jag fattar inte varför? Jag skriver fel hela tiden och med bläckpenna kan man inte sudda. Men det är sa det är i Spanien och jag far val ta och anpassa mig.

Fast idag har ända varit en relativt lyckad dag, det later sa töntigt när jag säger det, men jag har pratat relativt mycket. Nagra elever fran min kurs Communicatión Audiovisual insag att jag förstod spanska, och vi pratade hela Activ blablabla nat.

Och tillsist, pa fredag aker jag till Madrid!

Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0