jag har saknat att ringa ibland och berätta om hur det går

Nu ar jag har igen for fjarde dagen i rad. Jag vantar pa svar fran killen fran Madrid, och en annan tjej som reser med internationella programkontoret om vi typ kan aka till madrid tillsammans. Det ar en lang resa, vad jag minns, minst fem timmar.

Idag hade vi ingen historia (hurrra, hurra), det ar sjukt trakigt. Hemma ar det inte direkt mitt favorit amne och tank nar man inte fattar nat, och sen ska eleverna skriva av det lararen sager hela lektionen. Nej, usch for Spaniens satt att ha historialektion. Istallet hangde jag med hela min klass som hade flyttat sin franska lektion till tiden nar vi skulle ha historia, och saklart fattade jag Nada.


Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0