I'M SINGING THIS WHOLE THING WRONG

Matteprov idag, ingen aning om hur det gick. Men det gick väl troligtvis okej. Sedan en ganska glad nyhet är att det bara är tre fredagar kvar i skolan, men sex måndagar. Och framöver nu på spanskan skall vi göra en "informations-film" om Gotland på Spanska.

Tog en sväng in till stan till en början med Agnes och Linn, men sen skulle jag och Agnes till Kupan. Fanns inget vettigt där nu, ganska urplockat. Sedan kollade vi i en annan secondhandaffär, men inga fynd.
      Däremot blev jag lycklig när vi gick till Kappahl, där jag i måndags skulle köpa en klänning, men som var slut när jag kom dit. Sedan hittade en i personalen den där, och hon kände igen mig att jag ville ha en sån. Så nu har jag blivit en klänning rikare.









Det nya tillskottet.

Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0