WHEN LOVE BECOMES SACRIFICING

kalas för matilde idag,
med marängswisch, och massor goda kakor,
välbehövlig träning imorgon alltså.

nu gäller det,
bara drygt två veckor kvar innan påsklov,
jag hoppas verkligen att det går fort.

nej, jag tror faktiskt att jag skall börja läsa en bok,
eller nåt annat som kan underhålla mig,
för datorn börjar kännas lite tråkig som sällskap, faktiskt.

och vet ni? imorgon kanske jag får brev från internationella programkontoret om jag är tillräckligt intressant för att få åka till spanien i ett år och studera.
och jag tror att jag vill, det skulle vara typ värsta upplevelsen.

sen går det åt helvetet så kan man alltid åka hem..image8


Tyck till!
Postat av: Svisse

Det stavas marängsviss

2007-04-04 @ 14:49:04

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0