would you please, please come back to me

Nej, nu jäklar ska jag bli bättre på det här. Att blogga alltså. Men dygnet har verkligen för några timmar och skolan tar ju upp en tredjedel av timmarna liksom. MEN SNART ÄR SKOLAN SLUT! Som om ni liksom inte hört det förut. Det är ju typ det enda som det pratas om i dessa tider.

Man börjar även märka av det på lektionerna för lärarna har svårt att hitta nåt att göra åt oss. Vi får se på film och till och med ibland sluta tidigare. Nu håller vi på och fixar det sista med alla inspelningar vi gjort, Svenska nyhetssändningen och imorgon blir det även Spanskans Packat och Klart. Imorgon blir det även ett sista matteprov.

Och för er jag inte berättat det för, för er jag har berättat det för har jag väl tjatat ihjäl er vid det här laget. Jag fick sommarjobbet på Strand Hotell, eller inte fulltid men tre dagar i veckan kunde dom nog skrapa ihop till mig, och det får tamejfan duga!

Tyck till!
Postat av: Li

Grattis till sommarjobbet Ninnie!! :D

2007-06-04 @ 22:06:40

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0