vi går hjärtan mot hjärtan mot solnedgången som vi byggt med papper och lim

Då var det måndag igen. Fast nu en ledig måndag. Och jag upptäckte att om fyra dagar åker vi till Frankrike. Jag måste verkligen packa, det finns ju ingen affär där (livsmedelsaffär) så om jag glömmer tandborste så är det i stort sett kört!

Igår kväll bakade jag kladdkaka, en sån som vi bakade med fotbollen för typ ett år sen, med en av Gotlands bästa kockar. Den blev lite halvmisslyckad, för jag råkade ta ut den för tidigt. Men den blev god iallafall. Sedan såg jag på About a boy, jag tycker att boken är bättre än filmen. Fast det är ju i och för sig enklare att se en film, för den tar inte lika lång tid. Sen är det mysigare att se film tycker jag.

Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0