play that funky music white boy

Ännu en dag som spenderats i skolan, eller typ två timmar. Har städat skåpet, just nu ligger en av mina turpennor där ifall den behövs till morgondagens lektioner. Jag fick VG+ på matteprovet (igen), en poäng ifrån liksom, surt.

Efter skolan kilade jag och Linn in till MQ-rean. Jag undrar egentligen hur många gånger vi gått in till stan för alla extrapriser och reor, många iallafall. Hittade en jeansklänning iallafall, men den ska nog sys in lite.

Vid halv tolv fick jag skjuts av pappa hem. Åt direkt när jag kom hem, är ju vad vid att äta vid halv elva-elva, och såg samtidigt filmen Flight 93. Tankarna flyger verkligen tillbaka till 11 September och dom där jäkla flygplanen. Efteråt slocknade jag framför Tv:n och plötsligt vaknar jag av att sex stycken små 10-åringar står och fnittrar åt mig.

Vid fyra drog jag och Matilde ut ännu en gång till Sanda för jordgubbsplockning. Efter fem dagars plockning har jag nu tjänat 2520.50 kronor.


Bilder från våran
Pic' nic (eller nu hur det stavas?)
i måndags.

Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0