jag vill bara ha en hand att hålla i mörkret

Hinner inte in till Rädda Barnen-mötet idag. Blir lite smått irriterad, för alla bor faktiskt inte i stan och alla har inte ens buss på sommaren. Okej, jag har en buss som går halv åtta på morgonen, men hur kul är det på en skala från ett till tio? Nej, och nu tror väl dom att jag inte engagerar mig. Men jag kan inte få skjuts så tidigt, pappa kommer och hämtar mig och Klara vid tolv, och då är mötet slut. Jag måste även ta hand om Klara så jag kan inte cykla till stan heller.

Tyck till!
Postat av: annie

jag förstår precis hur du känner ninnie. vad ska vi stenkumlabor göra? ha det så bra i taize nu! erica och jag sitter på centralen och väntar på en buss :) hon hälsar! & självklart kommer vi ha det underbart :D

2007-06-19 @ 13:29:04
URL: http://poplockar.webblogg.se

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0