friluftsdag

Friluftsdag idag med dom nya klasserna. Sp1b, det klingar faktiskt inte lika bra som Sp1d. Men jag är faktiskt nöjd. Trodde inte jag skulle få en så bra klass, men alla var ju faktiskt normala. Oliver har ju redan räknat in att vi behöver 65000 till studenten, så det är väl bara att jobba på. Fast jag vet ju faktiskt inte om jag kommer gå med dom än, jag vill fortfarande till Spanien, men som sagt, jag är reserv.

Nuförtiden hinner jag inte med något känns det som, eller ska jag säga att jag gör alldeles för mycket så jag inte hinner hämta andan. Jordgubbssäsongen har ju rivstartat nu och jag tänkte tjäna lite extra money, så varje dag nu är det vara direkt hem från skolan, sedan iväg till jordgubbslandet och sen hem för att sova. Men lugn, det är snart sommarlov!

Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0