jag vill ha snötyngda hus, tusentals ljus

Jag har sana julkanslor, och vet ni? Jag hittade en julkalender pa Mercadona, sa jag ar riktigt glad. Och nu sitter jag och lyssnar pa julmusik pa youtube. Ni som vill kan garna skicka nan jullat.

Vad har hant nu det senaste da?
Idag har jag varit hemma. Det borjade igar da jag gick hem fran skolan efter halva dagen, jag fros och var alldeles varm, sa jag trodde jag hade feber eftersom jag aven hade ett tungt huvud. Men ingen feber, eller 36,5 i armhalan ar val inte feber? Men jag blev inte battre for det, jag tvingade i mig en alvedon och sov lite till. Min vardmamma har tyckte inte jag skulle ga till skolan, sa darfor var jag hemma idag ocksa, och det var val tur for jag vaknade med huvudvark och det kandes som jag hade feber, men ingen feber. Men nu ar det fiesta i fyra dagar = ingen skola! Jag ska forsoka fa Maria (en tjej som halsar pa i Spanien som studerade i Cieza for tva ar sen som jag gor nu) att folja med mig till Murcia, jag tror iallafall att hon ville det. Jag maste ju hitta en flashig julaftonsklanning.

Ja, sen masta jag ju klippa haret, tror jag kanske ska gora det ikvall. Men har ingen aning om hur. MItt har ar/har varit sjukt torrt av den superharsprayen jag har, sa den har jag slutat med i veckodagarna och anvander bara pa lordagar och nar det ar fest. Ska jag liksom lata luggen vaxa ut, eller sne eller raklugg? Sen har jag ingen aning om hur jag ska forklara dor dom hur jag vill ha det, det blir val att ta till charader. Men billigare ska det vara har, runt 18 euro sa Nuria, men sen finns det billigare och dyrare.

I Mandags hade vi matteprov, jag svarade halvt pa tre av sex fragor. Det ar inte spanskan jag inte forstar, det ar matten. Och igar hade vi gympaprov, och for varje femte fel man har, sa far man ett minus. Sa dar vill jag inte ens ha tillbaka det.

I Lordags var det fest. Mariangeles, Lidia och Nora fyllde ar under veckan och vi var runt 20 pers som gick ut och kaka for att fira dom. Sen gick vi till cafetheatro som vanligt, skoj kvall!


image153
Jag, Estela och Sole
(Som bada tva gar i min klass)

Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0