ho ho fucking ho

Jag maste bara beratta att jag har kommit fram till hur man lar ut i Spanien, genom hot. Det ar faktiskt ibland lite skrammande att vara pa lektionerna, lararna kan liksom explodera pa 2 korta sekunder (fast inte nar jag sager nat da, jag ar ju "utlanningen", haha).

Sen sager lararna betygen hogt infor hela klassen, det ar inte sa att dom kan halla dom hemliga. Och typ halften av alla spanjorer blir underkanda, om inte mer. Och da sager lararna att dom maste skaffa hjalp, i stort sett. Och ibland att dom ar dumma i huvudet, eller nat sant,

Ville bara delge mig av detta innan jag beger mig for att gora ett Communicacion Audovisual-arbete.





[Sen sa ocksa min larare jag har/hade i forsaljning och service (i Sverige) att mitt arbete var jattebra, men betyget vet jag inte forrens nasta vecka]

Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0