happy christmas

Nu ska jag och Nuria alldeles snart bege oss for att trana pa en egenkomponerad julsang till alla larare som vi och en annan klass ska sjunga tillsammans. Jag och en egenkomponerad julsang pa spanska? nja, jag tror nog att jag star med ett brett leende och ror lite fint pa lapparna utan ljud, det basta for alla.

Sen vid halv atta ska jag bege mig till spanskaklassen, da vi ska ha julfest.

Och jag ar inte pa langa vagar klar med julklapparna, men imorgon ska jag inte ga i skolan (enbart for att betala lite av Italienresan, ja ni laste ratt, jag ska till Italien i var). Annars ska jag agna tiden till julklappar, for redan vid tva ska vi ga ut och kaka med klassen, sen vet man aldrig nar det slutar.




Och jag fick ett MVG pa min forsaljning och service-kurs.

Tyck till!

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0