chocolate con nata

Idag har inte mycket blivit gjort nej. Sov till klockan 11, fixade mig iordning och at frukost. Sen bara forsvann tiden medans jag inte gjorde nat, och vid halv 5 foljde jag med Maria och Dessi nar dom skulle fika med en kompis. Och jag kan bara saga att Los Valencianos har varldens godaste choklad med gradde till lagsta priset, endast 1,25 euro.

Nu har jag skrivit av lussebullsreceptet, och oversatt ingredienserna. Pa Lordag blir det bullbak. Och imorgon drar jag och Maria till Murcia for en lang shoppingdag, vi tankte ta dom stora galleriorna och IKEA. Sounds great to me.



Och ja, jag har en ny frilla och jag fattar inte hur man fixar den.


Tyck till!
Postat av: annie

lägg ut en bild!!

2007-12-07 @ 13:47:25

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0