DU KAN FÅ MIG HUR LÄTT SOM HELST

image32

Som det kanske märks har jag ändrat stil på min blogg. Färgerna kanske inte passade ihop, men jag orkar inte ändra det just nu. Päronen fick jag inspiration från päron-skorna som Agnes visade mig på Marimekko.

Äntligen helg, och långhelg också. Det är verkligen välbehövligt. Men det blir inte utan skolarbete inte, nej Matte-prov, och Georgrafi prov på ingång. Sedan spanska och engelska.

Jag har insett att det här är ett dåligt år för mig:
1. Jag är reserv till ett år i Spanien.
2. Jag får inget sommarjobb.
3. Det strulade till sig med barnvaktssittandet.

Tyck till!
Postat av: AGNES

Du har börjat skriva med stora bokstäver :O:O:O

2007-04-28 @ 17:35:44
URL: http://aggelitos.blogg.se

Tyck till!:

Namn:
Glöm mig inte?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0